777b bende çok sık oluyor hamileyken de oldu yoğun enfeksiyon demek hatta tüm hamileligimi enfeksiyonla geçirdim resmen erkenden de doğurdum çok tuhaf bir akıntı biliyorum onu kimyasal oluyor diye acaba bir doktorla görüştünüz mu gebelik planlaması yapıp hemen akabinde ilaç ve iğne başlıyorlar çünkü engellemek için