Bugün hamile olduğumu öğrendim ama doktor ultrasonla bakmadı daha küçük görünmez dedi bakmadı bile görünür mü görünmez mi diye pazartesi tekrar gel kan ver eğer istersen vajinal muayene ederim dedi bende vajinal istemiyorum böyle düşük yapan çok duydum ama oğlumda aynı 5 haftalıkken kese görmüştü kalp atışı 6 haftalıkken duymuştum şimdi bakmamasına şaşırdım da kese görünür mü acaba pazartesi günü 5+5 oluyo