4.5 aylık bebeğim yemek yemek istiyor sofraya oturunca ağlıyor resmen ağzını açıyor tadımlık veriyorum devamını istiyor yavaş yavaş başlasam bi zararı olurmu zaten mamada memede zorla içiyor severek değil bu hero baby kaşık mamaları var üstünde 4. Aydan itibaren yazıyor onlardan versem bi problem olurmuki