Masal2021 İki oğlum var ilki 41. Haftadan sonra doğdu diğeri 42. Haftada doğdu o da suni sancıyla şimdi kıza hamileyim kızlar erken doguyorlar diye duyuyorum sizde durumlar nasıldı
Deletedmom_297 Masal2021 ya daha gelmeye niyeti yoktu bile mecburen sezeryana alındı doktor dursa 1 hafta daha durur dedi 😂
Masal2021 bilgemomy galiba öyle sağlıcakla gelsin ins daha var bana ama çok merak ediyordum bu durumu sormak istedim 😂
Masal2021 Deletedmom_297 şaka yapıyorsun kız valla vicdan azabı çekiyordum Allah korusun bişey olursa diye gidip suni almıştım doğsun diye 43 u bulan varmiki 😂
Deletedmom_8793 Masal2021 şuan 16+5 olduk iltihaplı romatizmam var o tutunca kötü ama yoksa şuan ilk zamanlara göre iyim