Papatya-18 aa benimde bir kızım var bende cinsiyeti çok merak ediyorum bize pozisyondan dolayı hiçbişe göremedim dedi ama onun söylemlerine göre bende kız diye düşünüyorum 😃 Allah hakkımızda hayırlı olanı versin gönlümden geçen Allah var erkek bir kızım var bir de oğlum olsa ne güzel olurdu diyorum ama işte nasip