Merve7195 benimde ikinci ama ilki suni sancı ile doğduğundan kanala da girme olmadığından hiç bilmiyorum ilk gebeliğimde böyle çatım ağrımıyordu çatım dar değil ama kafası mı zorluyor sancımı geliyor arada bilmiyorum alttan verdikleri açılma hapının ağrısına benziyor biraz çok erken daha allah korusun belki pelvik kasların gevşemesinden oluyordur