duygukk ben burcak hanimda dogumum oldu 2ciye hamileyim annem sober beye gtti kac kez amleyat oldu parca verdi annemin sorunu cozemedi rahim kalinlasmasi ve kanamasi cok oluyordu adet olunca agrilari burcak hanima gorundu iki yumurtaligi da kist dolmustu etrafi hemn rahmi alindi suan iyi cok sukur soner beyin dogumlari iyimis heralde giden var yani ama burcak kadar yok