figencess Merhabalar 6 haftalık hamileyim. Çok şiddetli bacaklarıma da vurup yangılı ağrı yapan bir kasık ağrım var. Doktorum ultrasonda bir sorun görünmüyor dedi. İdrar tahlilinde enfeksiyon çıktı. O ağrı yapar mı benzer şeyler yaşayan oldu mu
Asi_07 figencess benim de o haftalarda oluyordu 8 haftama kadar devam etti enfeksiyon çıkmadı ama doktorum normal dedi bacaklarımda kramp şeklinde ağrı ve kasıklarımda regl olacakmışım gibi his oluyordu çok şükür sorun yaşamadan sağlıkla kucağıma aldım yavrumu darısı başınıza inşallah enfeksiyon sancı ve ağrı yapıyor bol su için ilaç verdiyse kullanın geçmiş olsun
busu1 figencess Bende yasadim o haftalarda hatta 2 gün önce de yaşadım 9. Haftadayım ayak bilek kemiğine indiği oldu sağ kasıktan başlayıp bende korkuyordum Allaha şükür hersey yolundaydı
senos15 figencess bende 6 haftalık belim kaçam ve bacağım ağrıyor sağ taraf ama yatınca geçer gibi oluyor yürüyünce evde iş yapımca tekrar şiddetleniyor
zeynepkazgann figencess 22 haftalık hamileyim aynı şey bende yaşğyorum genital bölgem cok ağrıyor benimde geceleride bacağımın ağrısından uyuyamıyorum
figencess Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum. Fitil verdi doktorum kullanıyorum şimdilik inşallah ben de sağlıkla kolaylıkla bebeğimi kucaklarım
busu1 dilayldrm Normaldir bende yaşadım bazı günler yine yaşıyorum insan korkuyor rahatsız oluyor ama içini ferah tut rahmin büyüyor bağlar geriliyor kanama rahimde kasılma olmadıktan sonra içini ferah tut
dilayldrm busu1 valla insallah geçen ay dış gebelikten ameliyat oldum ondada tek taraflı ağrı oluyordu insan bir korkuyor 1 haftada 4 kilo verdim stresten
busu1 dilayldrm Stres yapıp zarar verme asıl bende dış gebeliğe benzer kornual gebelik yaşamıştım öğrendiğim andan itibaren hep sağ kasık ağrım vardı dusuk başlayıp kuretaj olmuştum bunda da aynı ağrıyınca senin gibi çok korktum ama yersiz çıktı hamd olsun kesenin konumu iyiyse sıkıntı yapma ☺️
masal1612 figencess bennim daha cok yeni hamileyim ama yarın altım rahim sag bacagım falan agryo kramp gbı giriyo
figencess masal1612 Benim de öyle resmen nefesimi kesiyor ağrı girdiğinde yürüyemiyorum doktor rahimde bir sorun görünmüyor dedi Umarım gaz sancısıdır hepimizin de gelir geçer sağlıkla
masal1612 figencess nekadar hamilesiniz benim Cok cok yeni ama bacagım okadar agryo ki anlatamam size sag bacagım üste dogru
figencess masal1612 bugün 6 hafta oldu benim yeniyim ben de ilk hamileliğim Ayaklarıma belime sıcak su torbası koyuyorum duş alıyorum sadece naneden çay içiyorum Gaz çıkarmama yardımcı oluyor bunlar ağrım hafifliyor gibi geldi bana