Merhaba ! 2023 senesinde bende serklajlı bir gebeydim . 21 haftadan 37ye kadar sürekli yattım .
11 mm düşen rahim ağzı uzunluğu ile .
Dikişim alındı fakat doğum öyle kolay da olmadı . Hep yattığım için sanırım normal doğum yapamadım çok travmatikti ve sezeruan oldum
Şimdi yine hamileyim 9 haftalık . 11-13 arası önlem amaçlı yine dikiş atılacak . Bu sefer bu kadar yatmam gerekmiyor dedi doktorum . Bakalım bir kızım var sonuçta evde… korkmayın dikiş sonuna kadar taşıyor .