toocce Arkadaşlar selam, 13. Haftamdayım ve gerçekten bu gaz problemi bebekten daha fazla şişiriyor beni. Gaz için önerisi olan var mıdır acaba 🥲😂😂
toocce edannnnur sanki karnım burnumda gibi yürüyünce de görün beni nefes nefese 😂😂 edebildiğim kadar hareket etmeye çalışıyorum işim hareketli allahtan ama gerçekten inanılmaz bir sıkışıklık yaa