Gurbettebianne Esmalpaslan66 aynen canım hep sat ,ultrasona göre 3 gün önce çıkıyordu ,yani ultrasonda 3 gün geri çıktı şu zamana kadar . En son muaynede ise eşitlemiş resmen . Ama iyi valahi diğer türlü kafası karısıyor insanın yaa
Naznaz Gurbettebianne benim ultrason ölçümlerine göre söyledi dogumu ikili test yapıldığında da ultrasona göre yazıyordu dogum tarihi
-silinmis110- Busranagme genelde boyle cikmasi bebegin gelisiminin onde olmasindan dolayiymis gorumceminde oyleydi bebisi masallah 4 kilo dogdu belki bu yuzdendir
YakupBraKl Busranagme ultrasondaki tarih bebeğin boyuna ve kilosuna göre söyleniyor o yüzden Doğumda sat olarak hesaplanıyor
Findikurdu Sat: 5+5 ultrasyn : 6+6 di kontrla gittigim de, suan sat a gore 6+2 yim.Kafam da deli sorular 🙂