Benimde 4-5 haftada kanamam olmuştı doktora gitmiştim progestan verdi düşük riskine karşı birkaç önlemde aldırdı daha sonra geçti şuan 14 haftalığız sende içini rahatlatmak hemde önlem olsun diye doktoruna gidip muayene olabilirsin kesene bakar kanama varsa ultrasonda belli olur korkmana gerek yok içini ferah tut 🫶🏼