Kızlar merhaba. 8.haftadayım miyom sebebiyle düşük riskim var diye doktorum progestan ilacını yazdı. Ancak yan etkilerde göğüste kitle oluşmasi vs yaziyor, benim de göğüslerimde fibrokistler var. Acaba kullanan var mı aranızda, herhangi bir yan etki oldu mu