Alya05 Yok ya oturma odası ve çalışma odası hariç yaparım, oraları ertelerim baika güne genelde. Sonra işte şarja koyarım. Ama genelde işim bitince takmayı unutuyorum veya sürekli mutfakta çalıştırıyorum günde birkaç kez. O yüzden tam dolu şarjla işe başlamamış oluyorum. Molada şarj oluyorken ben bitenlerin viledasını yapıyorum. Gayet yetiyor yani süresi 😊