Kızlarrr henüz 5 haftalık gebeyim geçmiş dönemde riskli gebeliklerim olduğu için progrstan başlattı
Dokturum. Ama şimdi fitil olarak koydugumda ileri ittiremiyorum sanki elime gelen bsey var acıyo gibi
Geri ittiriyor gibi fitili defalarca denedim yok gitmiyo ileri sanki vsjina ağzına bsey inmiş de afedersiniz et parçası gibi rahim mi başka bsey mi bilmiyorm elime değiyo elim değdikçe acıyo kaç kez denedim en son pes ettim ağrı sızı bseyim yok ama fitili koyarken koysmadım cnsım çok acıyo nedir başına gelen var mı ? Bugün çocuğum çok hareketliydi bende haliyle peşinde koşturdum ondan mı
Oldu bilemiyorum geçmişte aylarca fitili kullanmış biri olarak ilk kez başıma geldi :(