Zumra-nur46p Arkadaşlar sabahtan beri baş ağrısı var tansiyonum 11-6 çıkıyor hep . geceleri ödemim olmaya başladı iki gündür. Migrenim de var benim tansiyon mu migren mi İnanın anlamıyorum korkuyorum açıkçası
mavig Zumra-nur46p tansiyonunuz normal gibi ama bi idrar testi verin protein kaçagı falan varmı diye çünkü hep daha düşük cıkardı demişsiniz hastanede ölçtürün evde ölç iyi yorsunuz makinnazı yanınıza alın ikisi arasınd afark varmı bakın geçmiş olsun güzel ve yorucu süreçi sagslaim atlatalım işallah🤲🌼
Zumra-nur46p Cemre_1 korktum vallahi canım inan . Hamilelikte hep tansiyonum düşük benim . Genelde 9-6 çıkardı tansiyonum 11-6 ve 11-7 görünce korktum neden oldu diye
Cemre_1 Zumra-nur46p anladım canım korkma 14-9 gibi bu tarz yüksek olur genelde tansiyon yinede rahatsız oluyorsanız kan tan tahlili verin yada doktorunuza sorun ama benim doktorum 14-9 olmadıktan sonra sorun olmaz der hep baş ağrınızdan yinede bahsedin doktorunuza
Zumra-nur46p mavig randevum ayın 31 ine ya daha çok var Rabbim evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hayırlısıyla kolaylıkla vaktinde 🥺
Zumra-nur46p mavig iki gündür sabah saat 5:30 gibi uyuyorum uykusuzluktan ağrıyor sanırım Rabbim sağlıkla sıhhatle vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah evlatlarımızı başka ne isteriz ki
Cemre_1 Zumra-nur46p rica ederim canım tabi baş ağrıların devam ederse şiddetli ağrın olursa git bence doktoruna danış derim ben tansiyonun normal ondanda bahset yinede
mavig Zumra-nur46p güzel terfih edilen bir marka hastaneye gidince yanınızda getirip bir karşılastrma yapın benimki mesela hastanedeki ile aynı ölçmüyordu örnegin hastanede 10/9 falan cıkarsa kendi tansiyon cihazımda 12 /7 falan cıkıyordu
Zumra-nur46p mavig Tansiyon takibi yapıyorum ama geçmezse dediğiniz gibi acile giderim inşallah geçer ya Migrenim mi tuttu yine hiç bilmiyorum haftam ileri olduğu için korkuyorum Allah göstermesin gebelik zehirlenmesi olur diye
Zumra-nur46p Cemre_1 bugün olmadı canım gece erken uyumaya çalıştım önceki gibi değilim büyük ihtimalle uykusuzluktan oldu böyle