eroj Doğum çncesi perinatoloji genişlik var demişti doğum somrası takibi yapılacak denilmişti ,doğumdan sonra doktprun yönlendirmesiyle ultrasona girdik.Ve genişlik oldugunu söylediler doltorumuz ne diyecek diye pazartesiyi bekliyoruz bu durumu yaşayan oldu mu? Cidwn kötü etkilendim durup düşünüp ağlamak istemiyorum başka şehire görürün tedavi edin dediler :(((
Daisyy000 eroj başka şehire görürün tedavi edin dediler 12nin üzerinde mi çıktı ? Böbrek genişlemesi öyle ciddi bi problem değil canım bizde de vardı 5.ayda kapandı. Erkekse sunnetini yaptırın iyi gelir.
PapatiA eroj çok fazla birşey değil ise genişlik benim çocuğumda da vardı bır yaşına kadar takip etcez şuan bişey yapmıcaz demişlerdi 6,7aylık civarı geçti dediler
Daisyy000 eroj Benim ilk bebekte vardı geçti, şimdi hamileyim onda da var dogunca kontrol altında tutarız,nasipse sunnetini erken yaptırırız, geçer gider inşallah… Yani öyle çok ciddi bir sıkıntı değil sadece takip ettirin korkmayın ..