aslcnd Kızlar kendi doktorum izinde gittiğim doktor hiç yorumlamadı ebeler sancın var dedi doktoruma yazdım ama cevap vermedi henüz. Ben sancı hissetmedim sancı çıkmış mı anlayanlarınız var mı?
Edosum aslcnd sancin var ama çok düzenli değil birde çok kısa çekmişler nst yi bir 5bdakika daha durabilirdin
aslcnd mrvbsr dönüş yaptı kendisi izinde, ağrı hissetmiyor musun yazmış sadece ben de hissetmiyorum dedim yine cevap vermesini bekliyorum ahahshs