Merhaba hanımlar, 22 haftalık hamileyim ve bugün detaylı ultrasonum vardı. Bebeğim gayet sağlıklıymış çok şükür. Sadece iki sol böbreğinde büyüme yani genişleme olduğunu söyledi. Bebeğimin cinsiyeti erkek. Doktorum erkek bebeklerde genelde ultrasonda böyle göründüğünü ve bunun genellikle geçici olduğunu söyledi. Yani doğumdan sonra genelde düzeliyormuş. Bir böbreği 5 küsür cm diğer böbreği ise 6 küsür cm olduğunu söyledi. Doğumdan sonra böbreklerine baktırmama söyledi. Bir de suyum çok fazla imiş. Yememe ve içmeme dikkat etmemi söyledi. Çünkü suyun fazla olması erken doğuma sebep olabiliyormuş. Benim gibi böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? Eğer olduysa amniyon sıvısı için nasıl bir önlem aldınız? Veya bebeğin de ultrasonda böbrekleri büyük görünüp doğumdan sonra düzelen ya da herhangi bir sıkıntı yaşayan oldu mu? Yazarsanız çok sevinirim hanımlar teşekkür ederim şimdiden ❤️