Merhabalar kızlar , bugün doktorum bana femara verdi yumurta takibi yapılıp bu iğneden olacağım ben de şu an iğne arayışındayım. Daha önce letu da kullandım ama o zamanki doktorum bu ilacı kullanırken hiç takip vs yapmadı, iğneden zaten hiç bahsetmedi şu anki doktorum bu konuda beni daha iyi bilgilendirdi. Regl olmayı bekliyorum, üçüncü gün femaraya başlayıp 5 gün boyunca kullanmamı ve sonra takibe gelmemi söyledi doktorum. Şimdi femara ile yumurta takibinde yumurtalar istenilen büyüklüğe ulaştığında doktorlar önce ilişki mi öneriyorlar yoksa direkt bu iğne mi yapılıyor? Burada bilgisi, tecrübesi olan pek çok kişi var, beni de aydınlatırsanız sevinirim.