Sizlerinde hastane muayene ücretleri ayda 1 veya 2 ayda bir zamlanıyor mu? 30 haftalık hamileyim ilk kontrolümde 1900 ödedim
Pazartesi yine gideceğim 2700 olmuş. Zaten doğum ücretini konuşmuyorum bile ne zaman doğum yapsam bi zam gelesi tutar🥴 ilk doğumumda doğum 7 binken ben tam doğurduğumda 10 bin oldu. Şimdi ise 65 ama aralıkta doğum yapacağımda 75 olacakmış
Bu normal mi ya?