Paronayanne mlkunal erkekti . 1.5 yaşında artık çok şükür. İnşallah sende sağlıkla alırsın canım kucağına
Havin49_ mlkunal ben normalde sevmem postlarımda belki gören olur çayı hiç sevmediğim sabah kahvaltısında bile içmediğimi söyledim şuan 19+3 hiç çay içmeyen ben 4-5 bardak içiyorum sorun olacağını sanmıyorum
meliiissss mlkunal ay benimde aynı şekilde ve normal zamanda asla çay içmezdim kahvaltıda bile ama şimdi akşamları sırf kendim için çay demliyorum bir sürü çay aldım hangisiyle daha güzel oluyor falan diye çay markalarını deniyorum çok tuhaf 🙄