mlkmlkgerger seydayar 2 günde bir 2 katı olması gerekiyor ben gebeliğimi 25 ile öğrenmiştim daha sonra 55 olmuştu düzenli yükselme gösterdi. içinizi ferah tutun inşallah düzenli bir şekilde artış gösterir
Goldgirl seydayar canım için ferah olsun bak beniö postalarıma benim adet 10 gün gecikti kan testim 0.2 çıktı sonr 4.74 çıktı iki gün arayla verdim tekrar yaptırdım 67.9 çıktı bence gayet mormal betan
seydayar Goldgirl aslinda %60 normal diyorlar ama genelde okudugum yerlerde hep iki kati ya da daha fazla artmis kafam karisti