burcinbaydar1 Busraseyma inanın çoğu işe yaramıyor bende çok yara oldu bi tanıdğım zeytinyağı önerdi zeytinyağı sürüyordum sürekli nemli tuttuğu için çok iyi gelmişti
Ipek0z Busraseyma bende hiçbir krem işe yaramamıştı. Kantaron yağı bayağı iyi gelmişti her hemzirmeden sonra sürdüm keşke hemen başlasaydım yara olduktan sonra başladım sürmeye ama iyileşmeyi çok hızlandırdı 🤍
bennanneyim Lanolin aldım. Lansinoh iyi ama çok pahalı. Lanolin de muadili diye biliyorum bana çok iyi gelmişti
Busraseyma bennanneyim bende lanolin gördüm ancak yorumlarında kokusu ağır meme reddi yaptı diyordu çoğu anne o yüzden kararsız kaldım