Merhaba arkadaşlar, biri 5 yaşında biri 8 aylık 2 çocuğum var eşim korunuyordu adet günüm yarın ama bugün test yaptım silik ikinci çizgi var bu durumda 3.sezeryan benim için riskli olur mu doktora tabiki gideceğim ama yaşamış arkadaşlardan bişeyler duymaya ihtiyacım var yargılamadan