Gulbahcesi_ hayır bence değil 37+1 de oldum derin bir nefes alıp rahat bırakınca çok zorlanmadı tabiki açıklığı kontrol ederken çok az acı hissettim ama dayanılmaz bir acıda değildi sonuçta öyleki muayene sonrası avm gezip eve gelip yemek dahi yaptım normal doğuma niyetleniyoruz bu acı devede kulak kalacak , 38 haftamda 2 gün sonra tekrar çatıya bakacak bana etkisi oldu adet sancısı gibi olan sancılarım sıklaştı çatı muayenesi sonrası