hermosa belki onlarda acı çekmeyin gerek yok diye vermemiş olabilirler, kan sonuçları var mıydı elinizde, yoksa tedbir amaçlımı istemiştiniz, çünkü aynısı arkadaşımın başına geldi, ilk bebeği tüp bebekti, 12 hafta boyunca iğne kullandı, ondan sonra coraspirinle devam etti doğumuna kadar, daha sonra kendiliğinden tekrar hamile kaldı sizin gibi, doktoru hiç bişey kullanmasını önermedi, o gizlice coraspirin kullandı annelik işte 🥲 o arkadaşımla değerlerimiz bire bir aynıydı ama ben hiç riske atmadım, iğne + ecopirin kullandım doğuma kadar, evvelinde 3 kayıbım vardı riske atmak istemedim, sonu mutlu bitsin artık istedim, şükür öylede oldu 🥹