curicuri merhaba hanımlar benim insülin direnci geçmişim var. doktorum bunu bilerek bana 13. haftada erken şeker yüklemesi yapacak. aynı şekilde 22. haftada da yapmak istiyor. bu beni çok endilendirdi bu konuda deneyimi olan var mı ?
ysmnly curicuri Bence açlık ve tokluk şekerine bakar yükleme yapmadan. Sen yanlış anlamış olabilir misin ?
curicuri ysmnly hayır. 75 dozdan şeker yüklemesi yapılacak dedi 13. Haftada, 24 26 arası bir daha yaparız dedi maalesef
ysmnly curicuri bu kadar erken yapıldığını ilk defa duydum. Bana 25. Hafta yapılacak ve benimde insülin direnci sorunum vardı Pko dan dolayı
mavig curicuri yaşamadım ama gören tüm doktorlar çok şasırdı zaten seker cıktı birdaha yükleme yapılmadı
curicuri ysmnly pcos insülin ve kilo durumu olunca vücut kitle indeksimde 30 üzerinde olunca doktor erken tedbir almamız gerekebilir diye önlem amaçlı olduğunu söyledi ben de ilk kez duyunca çok korktum
mavig curicuri diyetle devam ediyorum aslınd aburda benim degerlerime yakın hatta daha normal cıkan degerlere başlanmış tedavi ama bana doktor başlamadı sürekli ölç gel dedi böyle böyle sekiz ay olduk her doktorun yorumu farklı gercekten çok kafa karıştırıcı bir olay bu şeker ve doktor tedavi sürecleri
oztrk679_ Ben 7+2 haftalık hamileyim ve bugün 75 sözlük şeker yüklemesi yapıldı neden bu kadar erken yapildi
curicuri oztrk679_ ben araştırdığımda ailede şeker hastalığı varsa annede varsa ya da insülin direnci polikistik over mevcutsa fazla kilo varsa tedbir amaçlı erken dönem yapılıyormuş
Emlhh oztrk679_ acaba kaçtı değeriniz bende bugün 7 haftalığım insilün direnci hba1c 5.6 çıktı yarın şeker yüklemesi yapılacak nasıl geçti acaba zormuydu şeker yüklemesi