Snm37 Merhaba arkadaşlar. Bugün kontrolüm vardı. Bebeğim normalde 8+6 ama ultrason da 7+5 çıktı. Doktor herşey yolunda dedi şükür. Ama geri olmasından korkmak gerekir mi? Birde cinsiyet tahmini yapan varmı ☺ çook merak ediyorum.