Tugbasab Banu çiftçi yi biliyorsundur belki, kadın doğumcu. YouTube da bir videosunu izlemiştim. Anneler bazen bogazina hakim olamayıp 40 kilo alıyor, bazen savaş kıtlık oluyor hiç yiyemiyor, Allah bebeğin kilo dengesini insanoğluna bırakmıyor demişti. Cok kilo alsan da bebek ortalama 3.5 kılı doğuyor fazlası sana kalıyor, az kilo alsan da ayni doğuyor demişti. Oyuzden dert etme. Bende 28 deyim 4 kilo aldım. Benim eşimde tartıya çıkıp kilo aldım diyince az aldın diye kızıyor. Cok yemek yiyince dikkat et diye kızıyor 🤣 doktorun kilosu haftasına göre iyi diyorsa bebek icin baska kimseyi dinleme 😊