monal Kızlar yumurtlama döneminde kanama yaşıyorum bazen doktorlar bunun normal olduğunu söylüyor ama neden olduğunu ben hâlâ bilmiyorum bunu yaşayan var mı bilginiz var mı kanama da çok az oluyor bu arada
bsglll monal bende de genelde kanama oluyor açık pembe renkli. Yumurtlama sırasında veya öncesinde yumurta zarı gerildiği için oluyormuş sanırım. Doktorlar normal diyor yani sıkıntı edilecek bir şey değil.