Kızlar selam bunu yaşayan birileri var mı? Endişelenmiyorum normaldir diye düşünüyorum ama karnımın en üst kısmında kaburga kemiğimin başladığı noktada içerden zaten baskı olduğu için ağrılar acıma oluyor ama dışardan da deride iğne batma ve kaşıntı hissi çok fazla bunu yaşayan var mı? Resmen geceleri uykumdan uyanıyorum bu derideki batma hissi yüzünden çözüm bulan varmıı?