merve__12 16 haftalık olduk 2 gündür sol kasığım da ağrı var daha önce hiç böyle olmamıştı ipne batar gibi olup geçiyor sürekli normal mi acaba biraz tedirginim
irmairma merve__12 ben neredeyse 17. Haftaya kadar her hafta doktordaydım karın ağrısı kasık ağrısı özellikle sol taraf , hiçbir sorun göstermedi , rahim büyüyor normal dedi hep kanama yok ve dayanılmayacak ağrı ayrıca gün boyu sürmüyordu
dozkaraca 14+2 , ikiz, benim de sağ kaşığımda ağrı var. Gaz çıkarınca rahatlıyorum, yemekten sonra yine başlıyor🥲