Herkese merhaba, 17+2 hamileyim, dün cinsiyetini öğrenmek için özel bir kliniğe gittik il dışında. Gidiş geliş 2 saat falan sürdü. Ultrasonda doktor her şeyine baktı, detaylı gibi bir şey oldu resmen. Bu kadar bakacağını düşünmemiştim doğrusu, kalp böbrekler parmakları vs.. en son bebeğim arkasını döndü, ayaklarına da bakalım dedi doktor ve tekrar önüne dönsün diye karnıma bastırıp birkaç defa sarstı. Vurur gibi.. o an ağrı olmadı, bu yaptığı bir süre daha sürdü. Eve gelince karnımın sol yanında epey bir ağrı hissettim. Belime de vurdu ağrı bi ara. Gece uyuyamadım tabii, kafama da takıldı keşke izin vermeseydim böyle yapmasına diye bir de kendime kızdım. Sonra doktor yanlış bir şey yapmaz diye telkinlerim başladı kendi kendime… Sabah biraz azaldı ağrım ama hâlâ tam geçmiş değil. Bu sefer de sol kasık ve alt karın bölgesi ağrıyor. Kanama vs yok çok şükür. Ama korkuyorum işte bebeğim iyidir umarım… Siz böyle bir şey yaşadınız mı acaba? Normal mi bu işlemi doktorun? Bu ağrı normal mi…