havvacab geçmiş olsun bende aynı durumdayım. Başka doktora gitme seçeneğim de yok bulunduğum şehir nedeniyle. 6+6 da gittim minimal kanama alanı var kesenin yanında dedi. Günlük hayatına devam edebilirsin ama düşük riski var dedi. Progestan verdi fitil şeklinde kullan dedi. Bugün 8+4 teyim, hiç kanamam olmadı arada kasık agrılarım oluyor ne olur bende cok merak ediyorum. 11. Haftada kontrole gideceğim o zaman çağırdı