Baharbstg Az kaldığını biliyordum ama tarih netleşince insan daha Bi garip oluyor Heyecan korku mutluluk bütün duygular karmakarışık mecburi sezeryan olucam 17 martta doğum tarihi verdi doktor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙈🤩
BBusraa Baharbstg benim de 19-21 Mart ikisinden biri olacak sanırım. Allah sağsalim kucağımıza da almayı nasip etsin insallah 🥰
Baharbstg cevrik ayyy kız valla bilmiyorum su gibi akıyor zaman aslında 30 dan sonrası çok yavaş ama 🙈
cevrik İnşal Baharbstg inşallah kolay geçer bize de dua edin doğuma giderken yapılan dualar kabul olur 🙃🙏🏻🙏🏻