Bugün kontrolümüz vardı 37+2 kilosuna 3200 dedi 40-41 haftaya kadar bekleriz dedi normal doğum istediğimiz için ama kilo 3800 ü bulur bence o zamana dedi önemli olan 4 kg geçmemesi bizim icşn dedi ama bana 3200 bile haftasına göre fazla geliyor yanılma payıda var diyor ama çok değil mi yani ben anlamadım yiyip içmesem artık yeri daha çok kilo almaması icşn :/