Munselduman geçen gün buna dair bir post açtım ama kimse görmedi , ben kendim yaşamadım çok şükür ama etrafımdaki herkeste kırmızı benekler var , kimisinin kaşınıyor kiminin kaşınmıyor, kaynım bizden çok uzak bir şehirde geçen hafta onda oldu , bu hafta başı eşimde oldu daha yeni yeni sönüyor başka belirti yok acile gittik doktor bulaşmaz alerji gibi vs dedi ne olduğunu anlamadı bence, sosyal medyada görüyorum herkes paylaşıyor vücudumuzda kırmızı benekler çıkıyor diye , bence kesinlikle bir viral enfeksiyon var yarın bir gün covid gibi bunu da açıklarlar