Geçer diye düşünüyorum.benim ayrıca bir sürü minik minik et beni çıktı boynumda.Doktor doğumdan 40 gün sonra geçmezse o zaman bakarız dedi.Hormonlarımız her şeyi tetikliyor.Senin yüzün gene benimkinden iyi ben ayrıca sivilce problemiyle uğraşıyorum yıllardır.En çok duyduğum şey doğum anı terlediğimizde yüzümüzü silmekmiş iyi geliyormuş.Bakalım nasıl bir süreç yaşayacağım.İnşallah hepsini atlatırız.