Daisyy000 Erkekannesi3424_ 15 güne hafifledi ama dikislerin başladığı ve bittiği kenarlar-yanlar uzun süre acımaya devam etti
Edum Bel ağrım uzun sürdü sert zemine yatarak rahatlıyordu ama kasık agrısı hiç olmadı dikiş acısı falan.. ocakta 2. Sezaryen olucak bakalım onda neler bekliyor beni ..
melaly Bir hafta sonra o eğilerek yürümekten dik yürümeye geçtim. Ağrım bitti . Bel ağrım ise sezeryandan bana geçmeyen bir hatıra kaldı. 2013 ve 2020 sezeryanlıyım.
melikeetrcnglr 2023 yılında sezeryan oldum belim 6 ay çok ağrıdı sonra geçti . 2026 da yine sezeryan 🥲