Busbus-21 33+3 haftalığız erkek bebek bekliyoruz ve iki böbrekte de genişleme var 9 mm şeklinde aynı durumu tecrübe edinmiş annelerimiz bilgi verebilir mi
Superisibeyza Busbus-21 ağrın var mı ? Korkma doguma az kalmıs benim hamilekikten öncejş gebişlemem 15mm di o bile agrıdan surundurmuyor
Melikeex Busbus-21 bende vardı mm ne bilmiyorum ama baya büyüktü fetal mr cektirirken farkedilmisti doğumdan sonra bida bakalım dedi fırsat olmadı bı turlu bebe 7 aylık olcak ara ara ağrı giriyo ama bilemedim neden olduğunu fırsat bulursam giderim inşallah
Busbus-21 Superisibeyza canım bende bi sorun yok bebekte böbrek genişlemesi var büyümesi mi diyolar artık öyle birşey
Busbus-21 yasarceyda12 bende sorun yok bebeğimde var inş doğunca geçer erkek bebeklerde oluyo ve sonra geçiyo diyolar
Merbube Busbus-21 aynen öyle benim oğlumda da vardı gebeyken. Doğumdan sonra kalça ultrasonu için gittiğimizde böbreklerine de bakıldı. Geçmişti.
0Berfin0 Busbus-21 bende de çıktı böbrek büyümesi 36 haftalık oldum geçen hafta 19 mm idi şuan ne durumda bilmiyorum senin ki küçükmüş canım korkma