coskun02 Zelis_ozdrgn yerleşme kanı değildi adet oldum kürtajdan sonra lekelenme oldu sonra ki gün kanamam geldi yani
coskun02 Kdz yok kese var beta gayet yüksek hiç bir kanama yok bebek oluşmamış sadece karnın şişiyor haliyle