Superisibeyza Kızlar yüreğim ağzımda fetal dna sonucunu bekliyorum . Sonuc bana pdf olarak geldiği zaman bir sorun olup olmadığını belirten cümleler neler nasıl anlayacağım lütfen. Daha önce süreci yaşayan birisi yardımcı olsun
babymomm_ Superisibeyza hangi firmaya yaptırdınız bilmiyorum ama bize de PDF şeklinde geldi,tüm sonuçlar negatif olursa bebek sağlıklı anlamına geliyordu ve sonucu gönderen kişi de ayrıca bebek sağlıklı gözünüz aydın şeklinde mesaj attı biz bu şekilde anladık.
Gzde_defne Superisibeyza canm benim hepsinde düşük risk yazıyordu.öyle olunca sorun olmadığı anlamına geliyormuş
Nisanmomy Superisibeyza beni test sonucu çıktığı gün testi yapan firma ve doktorum ayrı ayrı arayıp bilgi vermişlerdi
tkrk Superisibeyza benim de 5 gün geçti 5 gün daha bekeleyeceğim inşalllah sonucu güzel ve hayırlısı olsun
Superisibeyza Nisanmomy sonuc temiz miydi bana eger bir sorun varsa pdf sana ulaşmadan seni ararlar demişlerdi panik oldum telefonum çalacak diye
Nisanmomy Superisibeyza yaşadığın stresi çok iyi anlıyorum benim haftasonu dahil 10 gün sürdü her gün acaba ne olcak korkusu yaşıyordum. Çok şükür sonuç iyi çıktı. Rabbim sizinde iyi sonuçlar almanızı nasip etsin🙏