Kızlar daha önce de çok post açtım ama belirtilerim çoğaldı en son 18 ekimde awox test yaptım bir silik çizgi gördüm ondan sonra bel ağrıları başladı şuan adetim 2 gün geçti dün sabah sucuktan tiksindim ve beyaz süt gibi bı akıntım var adet onces olmazdi bende sol kasıkta da bir batma hissediyorum pazartesi kann vereceğim ama negatif olmasından korkuyorum sizce awox doğru mudur

