yasemiinsari Amh düşüklügü sebebiyle doktor tüp bebege yönlendirdi ve oradaki doktor amh degerimden dolayi rapor cıkarttırabilecegimi söyledi bu konu hakkinda deneyimi yada bilgisi olan var mi ? Ankara bilkent sehir hastanesine gidiyorum
mom28_ yasemiinsari rapor cıkartırsanız hem tedaviniz hemde ilaclarınız çok uyguna gelir rapor içinde en az 5 yıl sigortalılık süresi ve en az 900 gün priminiz 3 yıllık evli olmanız lazım eşlerden birinin şartlara uyması yeterli
Emrh yasemiinsari benim de amh değerim düşüktü 15 gün içinde çıktı rapor devlet hastanesinde bugünde ignelere basladim 3yillik evlilik şartı yok amh düşük oldgu için aşılama vs gerek görmüyolar
kbrcngl Peki bu rapor kısa sürede çıkar mı? Bende aynı durumdayım çıkartmak istiyorum da rapor? İstanbulda yaşıyorum bende
mom28_ kbrcngl devletle ugrasmayım derseniz rapor cıkaran özel üniversite hastanleri var 1 saatte raporu cıkarıyolar hemen tedaviye başlıyorlar tabi ücret ödüyorsunuz indirimli oluyor raporlu devlette yaptıracaksınız baya uzun 1 2 ayı alır evrakları toplamak
gebeyimgebesin Emrh benim de 0.76 değerim. Normal yolla ne kadar süre denediniz. Ben 8 aydır deniyordum bu ay kimyasal geçirdim
Emrh gebeyimgebesin 15 aydır deniyrz pes ettim artık ulstrasyon da 8veya 9 yumrta görünüyordu bu ay tupe başladım sağ da 5yumrta sol da yok dedi üzüldüm
gebeyimgebesin Emrh hayırlı olsun üzülme hiç moral çok önemli inşallah tutar umutsuz olma. Bende şimdilik normal yollarla deniyorum tüp bebek düşünmüyorum inşallah gerek de kalmaz o kadar maddiyatım yok eğer çok ihtiyaç olursa bende devlette denerim zaten
Emrh gebeyimgebesin bnde devlette deniyrm tüp bebegi 15 ay denedik bi gebelik yok umarım doğal yoldan olur yaşınız kacti
gebeyimgebesin Emrh ne güzel ☺️ hiç yumurta geliştiri ilaç çatlatma iğnesi falan denediniz mi ben onu denemek istiyorum
Emrh gebeyimgebesin evet bir kere klomen denedim o ay adetim gecikti hiç gecikmez betahcg 3 çıktı iki gün sonra adet oldum gebelik sayilmiyo galiba normalde sıfırlı rakam oluyodu olmadi ikinci ay famera ve catlatma ignesi denedim özele gittim normalde amh dusuk olunca hiç bakmıyorlar bile direk tüp bebek diyolr ben denemek istyrm dedim sonuc olarak yine olmadı aslında takmiyrm ama işte öyle bi tepki veriyoki doktrlar sanki menepoza gircem bitti hersey korkutuyolr tek sorunum amh diğer değerlerim normal e2 fsh faln