ata07 Kızlar 15. Haftada cinsiyeti öğrendik 2. Kez oğlum oluyor geçen hafta ikili test yapıldı aslında ben görmüştüm cinsiyetini ama perinotoloji bişey söylemedi kendi doktorum 1 hafta sonra söyledi
GulnazYuldasova ata07 ay 2026 senesi erkek bebek yılı herhalde benimde 2nci oglan geliyor Allah’ın izniyle sagsalim alalım kucağımiza
zeh6363 ata07 maşallah canım çoğu hamile erkek rabbim banada öncelikşe sağlıklı erkek bebek versin inşallah
ummu1405aksu Haftadayim dün gittim doktora yüzde altmış kız dedi . Değişme olur mu acaba ? Çünkü yüzdesi bana yüksek gelmedi . Yüzde seksen falan yine kesin gibi olurdu diyorum