Benim de adetten 1 gün sonra 14 ardından 2 gün sonra verdiğimde 48 çıktı. Doktor dedi adet geçtiğinde 14 olunca genelde aşağı düşüş bekleriz sağlıklı olmaz ama şu an artışın güzel hayırlı olsun. İstersen 2 gün sonra bir daha kan ver istersen bi 10 gün bekle kese görmeye çalışalım. Valla biraz dış gebelik olmasın inşallah falan dedi ama bakalım. Benim ilk gebeliğimde çok zor olmuştu 1 yıl uğraştım en son çatlatma iğnesiyle oldu ama bu kendiliğinden oldu o yüzden geriliyor doktor da sanırım