Kizlar merhaba 26 haftalıgim karnım bazen böyle taş olup sanki bebeğim içer de geriniyo gibi oluyo bi tarafa toplanmiyo ama karnımın ortasin da oluyo ağrı gibi bişey oluyo geciyo sonra ara ara oluyo bide bende sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyo HPV var tedavi olamadım hamile olduğumu ogrenince enfeksiyon geciyo bı hafta sonra tekrar basliyo üçüncü antibiyotik bu kanda da cikdi çatı ağrım da var iki haftatir falan bacağımı zor açıyorum özellik le gece bu soylediklerim kasılma mi yoksa enfeksiyondan mi