Ozy
Biz cok sükür 37+2 olduk ama ben nedense artik kilo almiyorum ve bebegiminde kilo alimi yavasladi hatta doktor dedi böyle goderse dogum Yapmalisin kilo almiyor bebek dedi en son 2500 gramdi bir ayda 200 gram almisti bende kac haftadir sadece 500 gramm gibi bisi almisim hergün tartiliyorum 😔😔😔normalde en cok kilo son üc aYda alinirmis benim gibi olan varmi
Ben 51 kiloyla hamile kaldim simdi 62-63 arasiyim