bahayss Dün yaptım ilk 5 dk yoktu bugunde şans eseri gördüm çok silik gibi Ama bilmiyorum eminde olamadım regl 5 gün geçti şiddetli kasık ve göğüs ağrısı var
beyzaasenaa bahayss gecikmen belirtin olmasa kuruma çizgisi diyeceğim ama varsa da geç döllenme bence benim 5 günlük gecikmemde koyu çizgi çıkmıştı sabah ilk idrarınla tekrarla ya da kan ver bence en garantisi 🌸🥹